ליברמן מאשים: "נתניהו ניסה להתערב במינוי הרמטכ"ל"

איתי גדסי No Comments on ליברמן מאשים: "נתניהו ניסה להתערב במינוי הרמטכ"ל"

שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן התראיין היום ודיבר על תהליך מינוי סגן הרמטכ"ל ואמר כי ההליך צריך להתבצע ב "דרך מקצועית ושקופה" גם בהליך המינוי של סגן הרמטכ"ל. על עזה: "אימצנו תפיסה לא נכונה". על ח"כ עודה: "צריך לשבת בפרלמנט ברמאללה"

ליברמן היום צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ"ל שלי. שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן אמר היום (חמישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה להתערב בהליך למינוי הרמטכ"ל, וקרא לשמור על "דרך נקייה, מקצועית, שקופה ונטולה מכל מיני שיקולים נוספים" בהליך למינוי סגן הרמטכ"ל (שלבינתיים כבר נבחר). בריאיון לעיתונאי רועי כ"ץ במהלך 'כנס איגוד דוברי הרשויות', ליברמן רמז כי בחירת הרמטכ"ל לא הייתה בידי נתניהו "כל ראשי הממשלה בדרך כלל ניסו להתערב במינוי רמטכ"ל. עם כל ההערכה והכבוד לראש הממשלה, צריך לעמוד על הדרך".

לא התערבו לי בהחלטה: "היה תהליך מאוד סדור, מאוד שקוף, גם כשניסו להתערב – לא נתתי להתערב". עוד אמר ליברמן, "עשינו את זה בדרך הכי נקייה, הכי מקצועית, הכי רצינית". השר לשעבר הבהיר כי למרות הפרסומים אודות על העדפתו של נתניהו למועמד אייל זמיר, שהיה מזכירו הצבאי, יש לשמור על קו זה "גם בתהליך מינוי סגן הרמטכ"ל".

ליברמן התייחס בדבריו גם למתיחות ברצועת עזה, וטען כי "אימצנו תפיסה לא בריאה". לדבריו, "ראינו במו עינינו שאיסמאעיל הנייה מתייצב בראש המתפרעים בהפגנות מול הגדר, מסית, מתסיס, דוחף מחבלים להתעמת עם חיילי צה"ל – זו תופעה לא בריאה". הוא הוסיף, ברמיזה לנסיבות התפטרותו מהממשלה, כי "לדעתי, אימצנו תפיסה לא נכונה לגבי הטיפול בסוגיית רצועת עזה, אבל דעתי לא התקבלה".



0 תגובות